twiisty

Alla inlägg den 4 juni 2011

Av isa rosenborg - 4 juni 2011 22:13

Cha :)

va med anton idag :)

fett kul.. sen kom jacob.. ännu roligare! :D

ny design.. en snabb och lätt.. inspiration ifrån claras blogg..

missat tre dagar på listan.. nu kommer dem (a)


Dag 10 – fem kändisar jag finner attraktiva
ehm.. jag har ju varit totalt kär i robert pattinson!

och.. ehm.. zac effron eller vad fan han heter..? han ser ju inte dum ut? ;)

ehm.. justin bieber ;)

justins kompis.. kommer bara fanimej inte ihåg vad han heter ;d

sen kommer jag inte på fler?

Dag 11 – det lyckligaste tillfället i mitt liv
ehm.. jag har ju många..?

men.. ett utav dem.. nej.. ajg vill faktist inte ta upp det här..

Dag 12 – mina föräldrar
mina föräldrar.. haha, var börjar jag? ;')

mamma,.. alla.. EXAKT alla mina vänner vet vem min mamma är.. man kan säga att.. hon utmärker sig ifrån dem andra? haha ;) hon betyder mycket för mig, jag har berättat allt för henne.. ALLT! bråkar jag med ngn, så vet hon det först.. är jag sjuk, så är hon där för mig..

är problemet killar, så är hon som en spegelbild för mig.. hon har gjort exakt samma saker som mig..

det händer att vi bråkar..? men det gör väll alla mammor/döttrar? jag älskar henne sjukt.! faktist! det är inte många som kanske våga erkänna det om sina föräldrar.. men jag vågar stå för vad jag tycker..!

 

ser smått drogad ut på bilden.. men jag tror inte hon var så berädd? ;)


sen har vi min pappa.. vi ses inte så mycket.. han jobbar mycket..

som han även gjorde när ajg va liten.. så vi är ju inte lika nära som jag och mamma..?

men när vi väl träffas.. så har vi det riktigt kul!

och ja som sagt, han har samma humor som mig så ni som känner mig.. ni fattar att han har världens bästa sämsta humor.. haha ;)

ingen bild på honom.. men ändå? (a)


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards