twiisty

Direktlänk till inlägg 27 maj 2011

Rubrik saknas

Av isa rosenborg - 27 maj 2011 16:31

hej bloggen.. ja, jag skulle ju göra en lista?

men sen så, ja, jag kom på det idag i alla fall..

så jag har missat fem dagar, så jag gör dem nu..


Dag 01 – berätta om mig själv

ja, ni som har följt min blogg innan, ni vet vem jag är..

isa rosenborg, fyller fjortiis den 30/6 precis som en utav mina bästa killkompisar oliver skok,

vi ska ha fest tillsammans, jag medelar en senare vilken tid/datum till dem jag vill ska komma ;)

sen så, ja jag bor i hyllinge, är mobilberoende, dör den, så blir jag puppig, ja då blir jag så sur att jag slår på folk.. hihi (a)
Dag 02 – tio saker som jag tycker om
min allra bästa vän josefine kvist,

jag gillar att titta på fotboll, men, jag låter gärna andra spela ist för att jag själv spelar ;)

och då såklart håller jag på hif! smsa, musik, blogga, min favorit låt för tillfället är if tomorrow never comes.. jag älskar att handla kläder! jag gillar alex (a) och att rita på folk ;)

Dag 03 – min barndom
min barndom.. hum, ja.. det finns mycket som vi inte ska gå in på på bloggen, josse vet redan allt, men alla behöver inte veta.. som de flesta vet är jag född med en sjukdom kallad chrons.. så jag bodde i stort sett på sjukhuset en hel del som liten.. Min barndomsvän sigge, eller ja, han heter egentligen alexander hardö, men han kallas sigge.. jag vet inte vf vi började kalla honom det, men det är rätt tuffigt? ;) jag och han har kännt varrandra sen 412848931 år tillbaka! vi har delat livet ihop, och det gör vi fortfarande! inget kan gå emellan oss, vi är stabila som en mur när vi håller varran i hand. ja, min barndom har varit växlande från bäst till sämst.. men som jag ser det nu, så om jag inte hade upplevt alla dessa saker som liten, så hade jag nog aldrig varit så stark som jag är idag.

Dag 04 - sex bilder som gör mig glad

smått ful bild, faktist på både mig och josse, men vi är alltid lika muppiga när vi skrattar..

älskar denna tjejen så enormt!

jag och clara på gympan. clara är en tjej, som alltid förstår..!

hon har alltid svar på tal, och ställer alltid upp. älskar henne enormt mkt med!

anton dahl.. asså, jag har i stort sett inte mkt mer att säga än att han var min första riktiga kärlek, men det är inget nu, förutom en riktigt bra vän till mig!  josse,hon är min bästa vän helt enkelt, får mig alltid att le!

alex, har ingen sådär bild på honom, förutom hans otroliga mage då men..

27/5-11 dagen vi fördes tillsammans. 

  

herkules, min älskling, han avlivades för exakt en vecka och två dagar den.. 19/5-11, då han tog sina sista andetag... den dagen, två timmar innan, lyssnade vi på if tomorrow never comes, därför är det min favoritlåt för jag tänker på honom så jävla mycket! han och jag.. asså det går inte att beskriva, kalla mig dum i huvet, psykad eller vad fan ni vill, men han va som en bror för mig, helt obeskrivligt!

Dag 05 – mina syskon

så, nu har jag inga bilder ifrån nuet på josse,

men såhär är det.. hon är jobbig,störig,äcklig, smått hatad,

men ändå, så jävla älskad av mig..

för vi är syskon, och ställer upp när det verkligen gäller.. annars så slåss vi ;)

hon är underbar på sitt eget lilla vis..?

 

hihi, bästa minen på oss båda! ;)

men alla fattar att det är för 7 år sen va? (a)


vi hörs imon, puss.


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av isa rosenborg - 9 juni 2011 14:45

cha.. jag är smått jsuk så, jag bloggar lite? (a) jag lovar jag ska komma igång med bloggandet.. någon gång? jag har missat hela 5 dagr nu?! ;s så nu kommer dem..:   Dag 13 – min skola och min syn på utbildningmin skola.. hum., ja.. j...

Av isa rosenborg - 6 juni 2011 00:25

Okej, kanske lite sent inlägg men jag har varit ute hela dagen.. Först med andre, bästa vän! Sen men Kevin andra bästa vän! Imon blir det fotto/steka på stranden/gå i stan dag md Josse ;) myyyys! Hör då.. Puss...

Av isa rosenborg - 4 juni 2011 22:13

Cha :) va med anton idag :) fett kul.. sen kom jacob.. ännu roligare! :D ny design.. en snabb och lätt.. inspiration ifrån claras blogg.. missat tre dagar på listan.. nu kommer dem (a)   Dag 10 – fem kändisar jag finner attraktivaeh...

Av isa rosenborg - 2 juni 2011 23:09

hej aaalla läsisare! josseboi på besök. nej jag skojar bara.. eller gör jag ?  iallafaall, har nyss varit ute och käkat med familjen , ehm .. super gottigt! men ja, sitter och smsar med anton och diskuterar om min smarthet.. han säger att jag aldri...

Av isa rosenborg - 1 juni 2011 16:59

Dag 09 – vilken religion jag tror på   Religon och religon..? jagär sån som lady gaga..? jag tror mer på jävulen än på gud osv.. iluminati..:   om du bildar en trekant med dina händer, och visstar sedan i trianglen tre gånger k...

Ovido - Quiz & Flashcards