twiisty

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av isa rosenborg - 2 juni 2011 23:09

hej aaalla läsisare!

josseboi på besök. nej jag skojar bara.. eller gör jag ?  
iallafaall, har nyss varit ute och käkat med familjen , ehm .. super gottigt! men ja, sitter och smsar med anton och diskuterar om min smarthet.. han säger att jag aldrig har rätt men det tycker jag att jag har .. :(
iallafaall. haah skrev iallafaall likadant här som där uppe ;D haha. -,-


ville bara säga att jag älskar isa mest, och att hon är min syster. för asså typ, hon o min pappa e typ as nära, för hon kallar honom för pappa o pappa kallar henne för sin dotter , så deså!

;) men ja, vi ska skaffa en blogg typ nåndag  som vi ska ha tillsammans! det är smart för att om man kanske inte alltid orkar uppdatera så gör hon det, o om hon inte orkar så gör jag så hålls ju bloggen igång hela tiden och då får man läsare, se där! jag tänker faaktiskt ibland :)


men vi hörs, eller ni hörs, eller ja..

*tyst*


PUSSHEEEJ LEVERPASTEJ *det är jätte äckligt det måste ni hålla med om ? asså typ moosad lever, uuusch* HEJDÅ :D

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards