twiisty

Direktlänk till inlägg 21 maj 2011

Rubrik saknas

Av isa rosenborg - 21 maj 2011 14:18

har inte blivit mkt bloggande för..

älskling är död.

han avlivades i torsdags..


19/5-11

kl: 19.07

herkules vila i frid älskling!


men i alla fall..

äter lite frukost nu.. kl 2.. hihi.

ska dansa sen,

genrep inför imon..

hihi, pirrigt!

på GA-hallen för alla som vill veta ;)

men vi hörs ikväll tror jag..


som sagt, 19/5-11

kl 19.07

din dödsförklaring älskling..

fan, tänk er att han låg i mitt knä, jag kände hans sista djupa andetag och hjärtslag, sen säger veterinären..:

-nu är det över..


fuck..

puss.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av isa rosenborg - 9 juni 2011 14:45

cha.. jag är smått jsuk så, jag bloggar lite? (a) jag lovar jag ska komma igång med bloggandet.. någon gång? jag har missat hela 5 dagr nu?! ;s så nu kommer dem..:   Dag 13 – min skola och min syn på utbildningmin skola.. hum., ja.. j...

Av isa rosenborg - 6 juni 2011 00:25

Okej, kanske lite sent inlägg men jag har varit ute hela dagen.. Först med andre, bästa vän! Sen men Kevin andra bästa vän! Imon blir det fotto/steka på stranden/gå i stan dag md Josse ;) myyyys! Hör då.. Puss...

Av isa rosenborg - 4 juni 2011 22:13

Cha :) va med anton idag :) fett kul.. sen kom jacob.. ännu roligare! :D ny design.. en snabb och lätt.. inspiration ifrån claras blogg.. missat tre dagar på listan.. nu kommer dem (a)   Dag 10 – fem kändisar jag finner attraktivaeh...

Av isa rosenborg - 2 juni 2011 23:09

hej aaalla läsisare! josseboi på besök. nej jag skojar bara.. eller gör jag ?  iallafaall, har nyss varit ute och käkat med familjen , ehm .. super gottigt! men ja, sitter och smsar med anton och diskuterar om min smarthet.. han säger att jag aldri...

Av isa rosenborg - 1 juni 2011 16:59

Dag 09 – vilken religion jag tror på   Religon och religon..? jagär sån som lady gaga..? jag tror mer på jävulen än på gud osv.. iluminati..:   om du bildar en trekant med dina händer, och visstar sedan i trianglen tre gånger k...

Ovido - Quiz & Flashcards