twiisty

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av isa rosenborg - 1 juni 2011 16:59

Dag 09 – vilken religion jag tror på


Religon och religon..?

jagär sån som lady gaga..?

jag tror mer på jävulen än på gud osv..

iluminati..:

 

om du bildar en trekant med dina händer,

och visstar sedan i trianglen tre gånger klockan tre på natten..

så kommer jävulen besöka dig, och hitta på hyss för dig, osv..

jag vet inte egentligen vad religonen heter.. har bara läst på om just jävulen och gud, vilket jag tror på och ej..  


så, de var det.. dagen idag..

seg,.. seg.. hum.. å ja just det.. SEG!

jag har städat efter kunder som bara kollar på klädesplaggen, och gillar dem inte dem, så bara slänger dem iväg dem, på golvet osv..

jag sa faktist till en tant idag.. för jag blev sur på henne! x)

packat upp ungefär tre proppfylda lådor med kläder..

det ända som är kul med att packa upp nya grejer.. är att se vad det är för kläder.. om dem är snygga eller inte..

sen har jag även klätt på två skyllt-dockor.. blev faktist nöjd med dem..! :)

  hörs imon, kyssen!   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards