twiisty

Direktlänk till inlägg 23 maj 2011

okej, vi väljer samtalsämne.. ja..? ELEFANTER!

Av isa rosenborg - 23 maj 2011 16:34

hihi till rubriken! :)

sånt snackar jag å alex om när vi inte vet vad vi ska snacka om ;)


ehm.. jag vet inte, jag vill börja blogga bra igen.. men jag har inte mkt att skriva om, och jag har inga besökare, så det är inte kul längre? :S

men jag ska göra en lista.. som jag hittade på claras blogg..:

claralinne.blogg.se


Dag 01 – berätta om mig själv
Dag 02 – tio saker som jag tycker om
Dag 03 – min barndom
Dag 04 - sex bilder som gör mig glad
Dag 05 – mina syskon
Dag 06 – en sång som får mig att må bra
Dag 07 – mina favorit filmer 
Dag 08 – min bästa vän
Dag 09 – vilken religion jag tror på
Dag 10 – fem kändisar jag finner attraktiva
Dag 11 – det lyckligaste tillfället i mitt liv
Dag 12 – mina föräldrar
Dag 13 – min skola och min syn på utbildning
Dag 14 – en plats du skulle vilja besöka
Dag 15 – sätt min ipod på shuffle och skriv tio låter som kommer upp
Dag 16 – hur jag har förändrats de två senaste åren
Dag 17 – två bilder från när jag var liten
Dag 18 – de länder jag har besökt 
Dag 19 – någonting jag ångrar 
Dag 20 – min första kyss
Dag 21 – mina bästa och sämsta sidor (inte på internet)
Dag 22 – tre saker som gör mig upprörd
Dag 23 – någonting som fascinerar mig och varför
Dag 24 – en kort sammanfattning av 2010
Dag 25 – en bild på mig själv från varje år av mitt liv
Dag 26 – mina rädslor
Dag 27 – min favorit plats
Dag 28 – någonting jag saknar
Dag 29 – här skulle jag vilja vara om 10år
Dag 30 – tio saker ni inte vet om mig
Dag 31 - vad jag vill göra speciellt med året 2011



sen.., hihi,

alex har världens finaste mage ;s

hihi:

 


ser bättre ut i verkligheten ;)

men vi hörs väl ikväll?

puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av isa rosenborg - 9 juni 2011 14:45

cha.. jag är smått jsuk så, jag bloggar lite? (a) jag lovar jag ska komma igång med bloggandet.. någon gång? jag har missat hela 5 dagr nu?! ;s så nu kommer dem..:   Dag 13 – min skola och min syn på utbildningmin skola.. hum., ja.. j...

Av isa rosenborg - 6 juni 2011 00:25

Okej, kanske lite sent inlägg men jag har varit ute hela dagen.. Först med andre, bästa vän! Sen men Kevin andra bästa vän! Imon blir det fotto/steka på stranden/gå i stan dag md Josse ;) myyyys! Hör då.. Puss...

Av isa rosenborg - 4 juni 2011 22:13

Cha :) va med anton idag :) fett kul.. sen kom jacob.. ännu roligare! :D ny design.. en snabb och lätt.. inspiration ifrån claras blogg.. missat tre dagar på listan.. nu kommer dem (a)   Dag 10 – fem kändisar jag finner attraktivaeh...

Av isa rosenborg - 2 juni 2011 23:09

hej aaalla läsisare! josseboi på besök. nej jag skojar bara.. eller gör jag ?  iallafaall, har nyss varit ute och käkat med familjen , ehm .. super gottigt! men ja, sitter och smsar med anton och diskuterar om min smarthet.. han säger att jag aldri...

Av isa rosenborg - 1 juni 2011 16:59

Dag 09 – vilken religion jag tror på   Religon och religon..? jagär sån som lady gaga..? jag tror mer på jävulen än på gud osv.. iluminati..:   om du bildar en trekant med dina händer, och visstar sedan i trianglen tre gånger k...

Ovido - Quiz & Flashcards