twiisty

Alla inlägg under april 2011

Av isa rosenborg - 30 april 2011 18:32

Hejhej bloggen! Igår var det inte mkt uppdatering eftersom jag dansade.. Gick as bra förutom att musiken strulade.. Inlägget igår var ifrån en gästbloggare: Josefine kvist (http://josefinekvist.bloggplatsen.se) Josse är också min bästa vän och hon var med igår när jag dansade.. Verkligen bra stöd ifrån henne! Sabina konfar sig idag, så nu väntar jag på bussen till billesholm där Sabina ska ha sin konfafest.. Så ska vi chilla och ha allmänt kul där.. Ha det gött så hörs vi.. Puss!

Av isa rosenborg - 29 april 2011 16:21

Chacha bloggen ;) josseboiii här ,Isa typ gör v sig inför sin dansuppvisning som är om några minuter, men nu fick jag reda på att den var halv 7 .. Ojoj , får se om jag kan åka till stallet imorgon istället .. Aja .. Hörs sen ! Puss

Av isa rosenborg - 28 april 2011 17:56

Träning nu.. Bloggar ikv.

Av isa rosenborg - 28 april 2011 17:56

Träning nu.. Bloggar ikv.

Av isa rosenborg - 28 april 2011 12:12

hejhej

herkules myser lte med mig här vid datorn..

världens gosigaste hund!

hihi,

inte mkt att skriva just nu, men en uppdatering skadar ju inte?

kanske händer mer frammåt kvällen, bloggar om det då..


puss


 

Av isa rosenborg - 27 april 2011 15:36

hejhej..

många.. eller ja,  några följde bloggen:

issadenbasta.bloggplatsen.se innan..


men nu bestämde jag mig för att byta adress och börja om från början..

fortsätt och följ, och tipsa gärna min blogg till andra!..;

http://isarosenborg.bloggplatsen.se


kommer börja med små tävlingar lite senare när jag fått igång boggandet..


puss

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards