twiisty

Direktlänk till inlägg 5 maj 2011

Det dubbla kärlekbudet-Älska Din Nästa

Av isa rosenborg - 5 maj 2011 21:03

hej.

så, nu är det så här att jag hatar kärlek.

men, jag älskar det? haha, jaja ;)

ehm.. det har inte hänt något speciellt så men.. jag vet inte, tycke det är förvirrande bara.. -.-


hade tt löshår idag.. ÖÖÖH!

asså, det ser så fejk ut?

tycker jag, men alla andra bara, nej., det är jättefint!

jag bara mm?


sen så, är jag trött på min header och design igen.. så ska fixa ny nu..


jag är på klaghumör idag?


hihi, hörs efter den nya designen.. puss   



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av isa rosenborg - 9 juni 2011 14:45

cha.. jag är smått jsuk så, jag bloggar lite? (a) jag lovar jag ska komma igång med bloggandet.. någon gång? jag har missat hela 5 dagr nu?! ;s så nu kommer dem..:   Dag 13 – min skola och min syn på utbildningmin skola.. hum., ja.. j...

Av isa rosenborg - 6 juni 2011 00:25

Okej, kanske lite sent inlägg men jag har varit ute hela dagen.. Först med andre, bästa vän! Sen men Kevin andra bästa vän! Imon blir det fotto/steka på stranden/gå i stan dag md Josse ;) myyyys! Hör då.. Puss...

Av isa rosenborg - 4 juni 2011 22:13

Cha :) va med anton idag :) fett kul.. sen kom jacob.. ännu roligare! :D ny design.. en snabb och lätt.. inspiration ifrån claras blogg.. missat tre dagar på listan.. nu kommer dem (a)   Dag 10 – fem kändisar jag finner attraktivaeh...

Av isa rosenborg - 2 juni 2011 23:09

hej aaalla läsisare! josseboi på besök. nej jag skojar bara.. eller gör jag ?  iallafaall, har nyss varit ute och käkat med familjen , ehm .. super gottigt! men ja, sitter och smsar med anton och diskuterar om min smarthet.. han säger att jag aldri...

Av isa rosenborg - 1 juni 2011 16:59

Dag 09 – vilken religion jag tror på   Religon och religon..? jagär sån som lady gaga..? jag tror mer på jävulen än på gud osv.. iluminati..:   om du bildar en trekant med dina händer, och visstar sedan i trianglen tre gånger k...

Ovido - Quiz & Flashcards